2morrow is a big day!

Vi är alla olika, men bland det bästa jag vet är när man har saker att se fram emot. Känslan att man bara vill att tiden ska komma för att kunna börja göra i ordning allt... jag har 4 sådana saker i mitt liv just nu... varav 2 är fest och 2 är resor. Vill inte avslöja allt för mkt innan, för att man aldrig vet vad som kan hända... men ändå...

I detta vackra vintermörker är det sådant som får mig att stiga upp på morgonen. Jag tror att jag behöver solterapi. Jag har inget emot kylan, snön och de kalla vindarna.. mitt största problem är mörkret. =(

Men imorgon har jag en hel daaag framför mig...! Upp o städa tidigt, ut med mormor på vår årliga julklappsjakt, sedan hem käka lunch med päronen och sedan fix fix inför maskerad festen jag ska på. Jag vill inte ha för höga förväntningar men det är svårt att låta bli!

Idag, blev det mys och julbak med min älskade Emma... så skönt att vi bara kan va, love it!

Nu blire film under mitt tjocka duntäcke... Hatar att sova ensam :( Kom hem!


/@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0