La Habana - Salsaheelg!


I lördags var vi ute och firade faster min. Min mycket unga, vackra och framgångsrika faster Paulina =)
Synd bara att du och Sussan bor så långt ifrån mig, ni får faktiskt ta och flytta hem snart. Tycker att det är dags. Er positiva energi saknas här i Sthlm. Pau valde att fira sig på La Habana, en liten restaurang/pub som ligger på Sveavägen. Har gått förbi där massvis med gånger men aldrig varit inne. Blev mkt positivt överraskad.
Vi åt en kubansk buffé och sedan dracks det en massa kubanska drinkar. Själv bestod min kväll av vatten =) Och neeeej jag är inte gravid :) utan agerade fyllechaffis för kvällen thihi... Tråkigt värre, men ibland får man ställa upp och när man ser sina päron så glada på dansgolvet när de avverkar den ena salsan efter den andra, så är det bara värt det.
Hade det jätte roligt, men kvällen tog slut alltför snabbt. Nåjja, kanske räcker med 6 timmar på ett och samma ställe, but u know what they say: När man har roligt går tiden fort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0