Dag 30 & 31 av 90.

Jahapp, har inte så mkt att tillägga förutom att jag fortsätter sjuk. Det blev ingen träning denna vecka, men med bara kosten fortsätter jag gå ner så jag är jätte glad för det! :-) 

Har ju inte så mkt att tillägga, blir inte heller några roliga bilder iom att jag ligger i sängen hela dagarna...

Hoppas på att bli frisk lagom till helgen haha (hoppas kan man ju alltid göra)

Jag känner mig vilket som redo för en ny vecka med träning. För den här veckan har sugit hårt. Mitt hjärta har varit sjukt duktig, är så stolt över honom! Bra mi vida, så länge vi gör det tillsammans så blir det ännu lättare! 

Hoppas att ni mår bra. Kanske tar en paus dessa dagar då det ändå inte kommer hända något spännande i mitt liv.

Ha d!
/Sandri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0