Dag 32 av 90.

Freda' en bra dag, d slutet på vardan', de nu helgen startar, igeeeeen, igeeeen, igeeeeen.... Haha vem har då inte hört fredagslåten?! 

Vilket som! 

Fredag, vaknar med mycket energi, hostan är mer eller mindre borta, jag kände mig pigg och kände att jag kanske t.o.m kan träna till helgen, med andra ord, jag måååådde.
Sen har jag fått för mig att testa nya branscher vid sidan av mitt fantastiska heltidsjobb. Det visar sig dock inte vara precis som jag tänkt mig. Kl är 01:34, jag har så ont i ryggen så att jag vill gråta, min vänstra hand skakar fortfarande av brickan med glasen, jag har blivit förkyld...igen :-( och jag mår bara rent allmänt dåligt. Det jag dock lärde mig var att uppskatta mitt jobb, ännu en gång! Sedan har fått en otrolig nyfunnen respekt för restaurangbranschen. Som folket sliter. Hur orkar man? :( 
Jag gör det inte kan jag säga, kanske om jag hade varit yngre men just nu i min ålder...näää! Det går inte! Jag var sjukt nervös i början då jag aldrig jobbat inom restaurang, men det flöt på ganska bra, service är ju en självklarhet för mig så det är inget problem med det. 
Tack men nej tack. Jag tackar och bockar och hoppas att jag var mer behjälplig än ett problem :) 

Nu ska jag sova ut! Imorgon blir det att prova brudklänningar med bruden woop woop!
Du & jag, för evigt.


Ha d!
/En trasig Sandri...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0