Dag 33 av 90.

S a t u r d a y.

Började dagen rätt så tidigt, åt frukost med min älskling sen bara rullade tiden iväg, skjutsade amor till gymmet medan jag for iväg till stan för att möta upp mina ladies ❤️

Vi kollade brudklänningar och min prinsessa såg ut som en dröm. Jag rös i hela kroppen och det var oerthört emotionellt för mig, hon kommer bli världens vackraste brud. Mi chinis! Jag älskar dig!! Hon provade fantastiska klänningar och hon hittade en som var helt klart drömmen, men vi ska fortsätta kolla och prova i veckan, måste kolla om det finns något som kan slå drömklänningen, vilket kommer att bli svårt men vi får se :-)



Efter det vart det hem och byta om, älsklingen och jag skulle på en överraskningamiddag för att fira bästa Danne som fyllt 30 :-) god mat och trevligt sällskap, men hjärtat och jag rundade av efter några timmar och nu är vi hemma! 



Imorgon blir det upp med tuppen och iväg till Skälby, saknat mina älskade päron❤️

Ha d!
/Sandri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0