Dag 34 av 90.

God kväll allihop! 

Idag vaknade jag väldigt tidigt, skönt var det. Gick upp lite försiktigt för att inte väcka älsklingen och så satte jag mig i soffan och kolla på film medan jag åt frukost. Skönt med egentid :-) 

Kort där efter vaknade älsklingen och kom och myste med mig. Vi duschade och började dagen tidigt, drog till Outlet i Barkarby, älsklingen hittade ett par snygga helvita kicks, men nu får det räcka med gympaskor :P nu är det fullt i hans garderob. Haha, ska jag säga?! 

Efter det hem till mina päron och bara mysa, här har vi varit hela dan. Papi och hjärtat har kollat på fotboll heeeeeela dan, alltså sedan 12 imorse!! De tog en paus vid lunch sen gick de tillbaks till soffan haha. Helt otroligt att de orkar. Snart ska vi bege oss hem, så fort Manchester matchen tar slut...lord!



Mysig dag! :-) 

Min prinsessa fyller 12 år idag men vi ska fira henne nästa helg, ska bli kulis! 

Snart hemgång och imorgon startar vi med en ny vecka och bättre träningsdagar!!! Nu så!! Förkylningen är nästan borta och jag är redo att ta mig en an träningen. 5 kg kvar sen ska jag bygga muskler med min PT!! 

Ha en fin vecka allihop!
/Sandri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0