Dag 36 av 90.

Imorse missade jag bussen och så pallade jag inte vänta 15 min så jag promenerade faktiskt, jätte skönt med en liten intensiv pw på morgonen. Hade med mig träningsväskan men mina kära vänner ville åka skridskor så vi ska åka skridskor istället och jag får skippa träningen, det får bli träningen idag ☺️

För övrigt har det varit en sjukt bra dag, köpt biljetter till Queen Beyonces konsert samt att jag fått två arbetsintervjuer på två jobb jag verkligen vill ha (ett heltid och ett deltid) yes jag är multikulti, eller multitaska heter det kanske haha!

Nu ska jag byta om och sen hopp in i bilen! Hoppas att ni får en fin kväll, uppsaterar med bilder sen!

Beijos!
/Sandri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0