PAUS!

Hahaha ja jag måste ta en paus, för nu händer det så mkt så att jag knappt hänger med. Det ända jag har koll på är min kalender, för jag kan inte tappa bort den! Den säger till mig vart jag ska vara och göra, så just nu är den my precious.
 
I fredags var jag ute med tjejerna, haha "ute", vi tog ett glas på en bar sen drog vi vidare och dansade salsa till 1. Super trevligt!
Lördag & söndag bestod av jobb samt att vara med min fina underbara och älskade familj.
Den kommande veckan blir det ingen träning så ännu viktigare att följa kosten nu!! Jag kommer att jobba dubbelt mån-tors och sen nästa helg är jag väl lagom mör så då blir det bara att ta det lugnt och passa på att träna.
Jag ska försöka uppdatera er men just nu blir det nog inte av, ha förståelse och tålamod and I'll be back.
 
Lite random pics från veckan som gått:










Hörs då!
/Sandri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0