Pausen fortsätter...

Haha jupp! Bloggar bara på söndagar känns det som, men detta pga det är min "egentid". Oftast söndagskvällar brukar jag varva ner med ett bad och sen spa...ahhh så nice!

I fredags var vi ut och åt på La Patagonia, såååå gott! Kött fifan!! :-) 
Jätte trevligt, mina päron var glada och då är vi också det! Deras lycka - min mission. 


Sen så igår jobbade jag ett väldigt kort extra pass på Twillan! Medans jag jobbade åkte hjärtat till Västerås för att fira hans kusins barn som fyllde 1 år. Sedan möttes vi på kvällen hemma, bytte om, sen vart vi upplockade av Sebb och Carro och så bar det av mot Tapias.
Väl där så fixade vi oss och så började vi förkröket med Mello! Skit kul! :-) 
En rolig utgång och nu laddar vi batterierna inför nästa helg, för då blir det en massa jäkla fest! 
Ha en grym vecka, denna vecka som kommer består endast av mitt heltidsjobb och träning, ska passa på och njuta till fullo för sen blir det jobb hela Mars månad, med jobb menar jag extra utöver mitt heltidsjobb. Daleee!!


Älskar mina flickor! ❤️❤️❤️

Nu ska vi mysa framför en film min älskling och jag, myspys! 
Ha d!
/Sandri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0