The Wknd.

Gissa om jag längtat efter denna helg?! 
Älsklingen slutar ju 30 min innan mig så han får ju vänta på mig om dagarna så att vi kan åka hem tillsammans :-)
Så igår efter jobbet kom vi hem, bytte om, sen drog vi till Farsta Centrum, strosade runt lite o sen åt vi Meze, alltså gaaaah så gott det är!! 

Efter det kom vi hem bytte om igen, så åkte vi till Skälby, plockade upp mina päron och moster så drog vi till 12. Hade sååå kul, mina päron lämnar sällan Skälby så det var jätte kul att ta ut de lite. Som vi skrattade! 


Det blev pingis, sen käk och sen avslutade vi med bowling, bästa fredagen på länge! ❤️

Idag var vi upp tidigt med tuppen och så drog vi och hämtade min svärmor för en frukostdejt. Så mysigt! 
Nu vilar vi för vi har en lång kväll ahead of us! 💃🏽 Snart ska jag upp o fixa mig! Vill sova en stund dock men vet inte om jag kan somna..I'll try :-)


Hörs imorgon! :-)

Trevlig helg allihop!
/Sandri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0