Dag 22 av 90.

YOOOOOOOOOO!

Du vet den när du får träningsvärk efter träningen, alltså inte ens dagen efter, du har redan fått sen samma dag, det beryder att du döda dig själv och att du imorgon kommer vara helt....förstörd! Hahaha! Men det är såååå härligt!! Än så länge 1 kg i veckan har jag tappat det är ok, 6 kg kvar. Har aldrig varit mer taggad än nu. 

Idag körde jag på bra, 450 calorier på intervall, konditionen börjar ta form nu, sen 200 squats, 200 situps och så varva jag ner med stretching och nu kan jag knappt gå, ännu mindre böja mig. Dusch och bastu på det och sen storhandla för månaden och nu kommer las primas sen är vi redo för söööömn :-) haha! 


Tomorrow. Repeat.

Hörs!
/Sandri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0