Dag 23 av 90.

Heeeej!!! 

Allt har gått super, jobbat och hjärtat och jag har för tillfället samma tider så allt bara klaffar så perfekt! Så efter jobbet vart det raka vägen till gymmet, bägge var trötta för vi somnade ganska sent igår men det gick skiiit bra! Men jag hade ingen styrka kvar i benen så jag orkade faktiskt inte med mina övningar. Jag försökte så gott jag kunde men löpbandet gick mkt bättre än mina övningar. 
Nå väl, finns väl sådanna dagar med? 
Jag är nöjd med min insats, 3 veckor så här har varit ganska lätt med kosten, ÄNTLIGEN!!! 


Tidigare idag var jag vårfin :-)

O hur passande var det inte att vi fick världens mest underbara vårsol på em haha! Tyckte det passade perfekt med mitt humör!

Nu ska jag jobba lite, har shoppat lite också. Ska börja visa er mina outfits mer :-) 

Ha d!
/Sandri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0