Dag 24 & 25 av 90.

Jahapp, då försvann ännu ett inlägg. Fan vad irriterande!

Aja, igår var det vilodag, jobbade ett extra pass på Twillan efter jobbet! Loved it! Vill bara jobba jobba jobba! :-) 
Efter det strosade jag runt i gallerian och bara tog det lugnt med egentid, sen kom jag hem och provade en massa olika outfits :-) 

Sedan vart det att mys framför tvn och se på Arkiv X!!! Hatade det programmet när jag var liten, mestadels för min syster och kusin alltid skrek som idioter när de kollade på den vilket skrämde mig så klart, obs!! Jag var 6 år, hur tänkte mor min där? Haha! Iaf galna flashback när intro låten kom igår, den är fortfarande lika läskig!

Snart ska jag till Zumban och sen blir det att möta upp Tapias för lite Tapas ☺️

Trevlig helg allihop!
/Sandri

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0